RockTurka v2.0 | Online Rock Dergisi: Barış'ın yerini benzeri aldı

RT Haber Bölgesinde Haber aramak için yan kisimdaki arama kutucugunu kullanabilirsiniz.

Ayrica sizinde Paylasmak istediginiz Müzikle alakali haberler var ise Yukaridaki Haber ekle butonuna tiklayarak mail adresimize haber gönderip, yazınızı yayınlıyabiliyoruz

RT Haber bölgesinde Müzikle alakali her türlü konser,festival,etkinlik,albüm haberleri gibi her türlü müzik haberine ulasabilirsiniz.

8/26/2007

Barış'ın yerini benzeri aldı

Geçirdiği trafik kazası sonrası hayatını kaybeden Barış Akarsu’nun yarıda kalan dizisi yeni haliyle ekrana gelecek.
Barış'ın yerini benzeri aldıRock şarkıcısı Barış Akarsu (28) Bodrum'da geçirdiği trafik kazasından sonra 4 Temmuz'da hayatını kaybetmişti.

Barış Akarsu'nun Merve Sevi'yle başrollerini paylaştığı 'Yalancı Yarim' dizisi de yarım kalmıştı. Merve Sevi yeni bir diziye başlıyor.

'Dağlar Delisi' adlı dizide Merve Sevi'ye Barış Akarsu'ya çok benzeyen Volkan Keskin eşlik edecek. Volkan yüzlerce aday arasından Barış'a benzediği için seçilmiş.

Genç oyuncu uzun saçları, sürmeli gözleri, atletik vücudu ve giyimiyle Barış'ın ikizi gibi.

2 BıdıBıdı:

Adsız dedi ki...

ben ilk olarak sunu soylemek ıstıyorum biz turk halkı barısın insanlığını bıze yakınlığını beğeniyorduk bazı insanların yıldızları fazladır biz bunları beğeniroruz bizim icin barış akarsu bir tanedir başka barış ne kadar cok benzese bile bizim için tek bir barış var oda barış akarsudur onu çok seviyorum.barışın insanlığı bize yeter her insan onun gibi olsa biz daha ne isteriz ama bu yorumları okuyanlar ve barış akarsuyu çok sevenler sunu bilsinki barış abimizin yerini hiç bir kimse tutamaz bizler onun için çok goz yası doktuk oda suan bizi goruyor lutfen o gunlerı çabuk unutmayalım biz onun insanlığını tasıcagız ve onu unutmayacağız...........

Adsız dedi ki...

bana bakın ben barış akarsu yu canımdan çok ama çok sevdim eğer o iyileşseydi gerekirse onu canımı bile verebilirdim ama ne yazık ki gitti ve bir daha da gelmeyecek volkan keskin e de gelince hiç kimse barış akarsunun yerine geçemez anlıyor musunuz beni bir kerim tekin diğeri canımın ikisi de gitti ben artık merve sevi yi artık hiç mi hiç sevmiyorum benbütün hayatımı kaybettim ayrıca ben barış akarsu yu sadece diziden katıldığı program lardan falan tanıyordum ben canımı kaybettim bu can yaşıyor ama ben yaşamıyorum o gitti canım gitti merve sevi de bayağı da barış ı da çok sevmiş öyle mi madem sevmiş insan en azından 3 ay kadar matemini sürdürürbana şimdi barış ı bana geri getirin size dünyayı veririm ama gelmiyor değil mi....