RockTurka v2.0 | Online Rock Dergisi: Rock'N Coke Bu Sene Yok !

RT Haber Bölgesinde Haber aramak için yan kisimdaki arama kutucugunu kullanabilirsiniz.

Ayrica sizinde Paylasmak istediginiz Müzikle alakali haberler var ise Yukaridaki Haber ekle butonuna tiklayarak mail adresimize haber gönderip, yazınızı yayınlıyabiliyoruz

RT Haber bölgesinde Müzikle alakali her türlü konser,festival,etkinlik,albüm haberleri gibi her türlü müzik haberine ulasabilirsiniz.

4/12/2008

Rock'N Coke Bu Sene Yok !


2003 yılından bu yana düzenlenen,kimi zaman çok destek gören, kimi zaman ise eleştri oklarının hedefi olmaktan kurtulamayan Rock'n Coke festivali bu sene yapılmayacak. Organizatörlerin yaptığı açıklamada bu sene için istenilen gruplarla anlaşılamamasından dolayı festivalin düzenlenmeyeceği söylendi.

Açıklamada Rock'n Coke'un hedefinin her sene çıtayı biraz daha yukarı çekmek olduğu fakat bu seneki hedef sanatçıların programlarının festival tarihine uymadığı belirtilirken 2009 senesi için festivalin tekrardan dinleyicilerle buluşacağı belirtildi.

2 BıdıBıdı:

Cevval Portakal: dedi ki...

Rock'n Coke'un yükseltmeye çalıştığı çıta benim yükseklerde görmeyi istediğim çıta değildi sanırım, zira hep benim eleştri oklarımın hedefi olmuştur.
Sevindim bile ben bu habere. Hani böyle kıytırık senaryolarda parası bol, götü havada, acımasız adamın ezildiği sahne vardır ya, insana "oh olsun" dedirten. O etkiyi yarattı bende bu haber.

Adsız dedi ki...

sana katılmıyorum. ben üzüldüm açıkcası :(